
Kenza är less på Östermalmsbon Ines och Ines känner sig orättvist behandlad. Det blir bråk i studion och att detta avsnitt sänds kan bara betyda två saker - Kenza är antingen på förlossningen eller så har bråket splittrat podduon FÖR GOTT. Tjejerna gottar även ner sig i pink jobs vs blue (blow?)…
