
Sasha har skolats in och tjejerna har ett viktigt meddelande till alla förskolepedagoger där ute. Det diskuteras även barnnamn och hur länge man har rätt att paxa ett namn?! Vilket namn fick Kenza inte ta och kan Ines tänka sig att släppa sitt pojknamn? Tjejerna diskuterar huruvida det är okej…
