
Kenza berättar sina känslor inför att eventuellt få 4 pojkar och Ines har en del hon stör sig på. Blir det bråk i studion igen? Vem fan var ClasseKinzaKenza och ångrar tjejerna avsnittet med Stella? Och ni får äntligen höra tjejernas icks på sina män och de är inte nådiga…..Produceras av More Than…
