
Är det för tidigt att gå igång på julen redan nu eller ska man vänta för att kunna portinera ut jullyckan så man inte hinner tröttna på den, vi tycker rätt olika här? Marcus kontaktar gamla människor med fina hus i hopp om att dom snart ska sälja och Malin funderar på om Marcus inte ska ta och byta…







