
Hur kommer det sig att det här folkslaget är så förbannat lyckliga? Är det för att de har majoriteten kvinnor som sitter i deras regering? Eller är det för att de konsumerar så satans mycket sprit? VARFÖR åker vi inte på fyllekryssningar oftare? Och hur var det nu med den isländska befolkningen och…







