
Detta är ett bonusavsnitt av ”Nemo möter en vän”! Jag träffade ju Mello-vinnaren FELICIA i mellandagarna och det avsnittet släpptes sen i Januari. Och vårt samtal har legat bakom betalvägg TILLS NU IDAG då det släpps för er ALLA att lyssna på! Och vet ni vad? Det kommer att fortsätta släppas såna…







