
Det är quiztorsdag!!! Vi ses väl på Skeppet klockan 18 i kväll? Utöver att förbereda för quizet så pratar Kalle Berg i studion om varför elen nu är riktigt riktigt dyr. Kritik kommer från alla möjliga håll mot regeringen. Han har också ett och annat att säga om att Saudiarabien har tilldelas…
