
Kalle Berg rasar mot Stockholmsmedia. Han har tagit del GP:s rapportering kring Västlänken och är oförstående till varför inte Public service pratar om det– så mycket som Kalle tycker att de borde.Fanny Wijk pratar om att regeringen ser ut att missa sina klimatmål. Det visar deras…
