

I september 2022 tog sig en 17- och en 20-åring in i lägenhet i Ulricehamn. Inkräktarna attackerade killen i lägenheten som försvarade sig med en jaktkniv. Skadorna blev så allvarliga att inkräktarna dog. Lyssna på alla avsnitt i Sveriges Radios app. Mamman till 17-åringen som bröt sig in berättar…