
Återföreningen 2022 gav mersmak och nu är The Ark tillbaka med ny turné och musik. I P4 Extra Gästen berättar Ola Salo om återföreningen, om varför det känns rätt denna gång och om superhiten som kom till honom i en dröm. Lyssna på alla avsnitt i Sveriges Radios app.







