
I dag 10 oktober skrev Simona Mohamsson på DN Debatt: "jag vill inte se Sverigedemokraterna i regeringen med oss." Maggie Strömberg och Torbjörn Nilsson poddar direkt från riksdagen och ser hur det plötsligt blev ett kul valår. vad tycker de andra inom liberalerna? Gnuggar Magdalena Andersson…


