
Ellinor har en fråga som handlar om handlar om regeringsbildningen (som många av våra frågor just nu). Hon undrar varför Centerpartiet pratar så mycket om att de inte vill sitta i regering med Vänsterpartiet. Borde det inte vara Miljöpartiet som är bittra på Centerpartiet efter det havererade…


