
Peter Andersson från Skåne undrar hur det skulle se ut i Sverige om vi gjorde som i Danmark. Alltså utlyser val med en månads varsel. Vad skulle det finnas för fördelar respektive nackdelar med det? Torbjörn Nilsson minns en tid när valrörelserna i Sverige bara var några veckor. Henrik Torehammar…


