
Veckans fråga kommer från Johan (inte Pehrson) som undrar om det egentligen är så viktigt att presentera ett enat regeringsalternativ inför valet. Vänstersidan försökte ju 2010, men förlorade. Däremot vann de 2014 när de inte hade något. Torbjörn Nilsson, Maggie Strömberg och Henrik Torehammar…


