
Var det en lans för demokratin eller har SD satt hela riskdagarbetet ur spel? Har det hänt förut? Kommer kvittningssystemet att återuppstå? Och hur länge har kvittningsregeln funnits? Torbjörn Nilsson har ringt alla som kan tänkas veta, men får han något svar? Maggie Strömberg hoppas att vi pratar…


