
Sommaren 1988 har kallats för den Östtyska rocksommaren. Då arrangerades, första gången i det kommunistiska DDR, stora utomhuskonserter med världsartister från väst. Lyssna på alla avsnitt i Sveriges Radios app. I Radiokorrespondenterna berättar Joel Wendle om spelet bakom Bruce…







