
FREDDDDDAAAAAG!!!! Parterapi är det dags för så varsågod och sitt som en fluga på väggen;))) Vem av oss är egentligen mannen i föthållandet och varför är Bella så "långsam" ibland...? ALLT OCH LITE TILL I VECKANS AVSNITT, PUSS!kontakt : mirabellkontakt@gmail.com







