
434. Det är ofta dyrt (och dumt) att välja bort sin globala indexfond
Från RikaTillsammans | Om privatekonomi & rikedom i livet
Publicerad 2025-10-21

Från RikaTillsammans | Om privatekonomi & rikedom i livet
Publicerad 2025-10-21
Är det rimligt att 7 av 10 kr i en globalfond hamnar i USA? Eller att mer än 2 av 10 kr hamnar i de tre största amerikanska bolagen? Borde man inte ta hänsyn till Trump och hans politik? Eller vad experterna i media säger om t.ex. svenska börsen?Det är några av frågorna jag och Caroline diskuterar…