
K37. Utan barnen hade vi klarat oss utan bil…
Från RikaTillsammans | Om privatekonomi & rikedom i livet
Publicerad 2024-10-02

Från RikaTillsammans | Om privatekonomi & rikedom i livet
Publicerad 2024-10-02
Kortpodd med en reflektion och diskussion så här 14 dagar in efter att vi sålt bilen. Tack för era kommentarer, glada tillrop och inspel! 🙂Några insikter så här 14 dagar in utan bil:Jag vet att det är enkelt att skylla på barnen, men jag är övertygad om att jag och Caroline skulle klarat oss på…