
Köp vid snö och sälj vid tö? | Vanliga frågor om privatekonomi, vecka 5 | #35
Från RikaTillsammans | Om privatekonomi & rikedom i livet
Publicerad 2018-02-04
Veckans avsnitt handlar om ombalansering och de gjorda förändringarna i portföljerna samt ett par läsarfrågor från bloggen. Det handlar bl.a. stämmer ordspråket "Köp vid snö, sälj vid tö?", varför ska man betala för en tjänst som Lysa när man kan göra det själv? Hur kan man tänka vid pension? Hur…
