
Kortpodd: Är fondrobot eller egna fonder bäst? | #32
Från RikaTillsammans | Om privatekonomi & rikedom i livet
Publicerad 2024-07-18

Från RikaTillsammans | Om privatekonomi & rikedom i livet
Publicerad 2024-07-18
Mitt korta svar är att båda två är jättebra lösningar. Om du sparar i billiga passiva aktieindexfonder. Grattis till dig 🥂Mitt lite längre svar är att för de allra flesta tror jag att en fondrobot är en jättebra lösning för. Därför att det är en extremt enkel all-inclusive tjänst som gör det lätt…