
Kortpodd: Besviken över barnsparande som stått på bankkonto i 10 år, vad gör jag nu? Bara 3 år kvar... 😢
Från RikaTillsammans | Om privatekonomi & rikedom i livet
Publicerad 2024-04-30

Från RikaTillsammans | Om privatekonomi & rikedom i livet
Publicerad 2024-04-30
Jag är besviken över att ha sparat till barnen på bankkonto i 10 år, nu är det bara 3 år kvar, vad gör jag? 😢 Det var en fråga som kom in från er i communityn och i denna kortpodd delar jag med mig några av mina spontana tankar. För det första upplever jag att det finns en myt om att man som…