
Kortpodd: Sälja aktier och fonder som gått dåligt idag eller vänta tills de hämtat sig?
Från RikaTillsammans | Om privatekonomi & rikedom i livet
Publicerad 2024-04-17
Ska man behålla eller sälja tillgångar som gått dåligt? Eller nu när man är inspirerad av indexfonder, ska man byta till dem direkt, eller vänta tills de befintliga aktierna och fonderna har återhämtat sig? Det här är en fråga som jag tror att vi alla någon gång har haft (eller kommer att ha).…
