
Så gick portföljerna 2020 | Är man dålig om man har en låg avkastning? | #184
Från RikaTillsammans | Om privatekonomi & rikedom i livet
Publicerad 2021-01-10
Dagens avsnitt är en återblick på 2020 där vi analyserar våra portföljer, fondroboten LYSA och börsen i allmänhet. Vi diskuterar även vad som är en rimlig jämförelse. Även om vi alla förstår att sociala medier inte är verkligheten är det ju svårt att inte känna sig dålig med 3 % avkastning när den…
