
Samla positiva livsupplevelser snarare än pengar på kontot? ? | Die with zero - Del 1 av 2 | #261
Från RikaTillsammans | Om privatekonomi & rikedom i livet
Publicerad 2022-07-31

Från RikaTillsammans | Om privatekonomi & rikedom i livet
Publicerad 2022-07-31
Huvudtesen i dagens avsnitt bygger på frågan: tänk om målet i livet är att maximera mängden positiva livsupplevelser snarare än att maximera mängden pengar på kontot? Hårdrar man det så kan man till och med se pengar på kontot när man dör som slöseri på ens tid och energi.Det här är huvudtesen i…