
Det har varit en härlig helg i trädgården. Jenny har eventuellt haft död på en oxalis men haft gott om tid att beundra sina övervintrade pelargoner. Victoria har beskurit, grävt och ägnat sig åt självrannsakan. Veckans avsnitt handlar om träd i kruka, något som vi får så mycket frågor om.…
