
Victoria har varit på Öland och stängt igen sommarhuset och gått ner i varv, dock blev det inget nakenbad trots det varma vädret. Jenny har insett att hon sakta men säkert närmar sig de 50. Hur hanterar man att bli äldre? Är acceptans det bästa sättet? Eller är det att börja torka?Jenny har…
