
Det börjar lacka mot jul och både Jenny och Victoria har blivit nostalgiska, är det åldern eller tiden på året? Traditioner och minnen av jular som passerat? Victoria minns detaljer från livet medan Jenny sammanfattar känslor och gör analyser. Hur ska vi bli bättre på att minnas de små sakerna…
