

Förra året på Alla Hjärtans dag så sände jag ett special-avsnitt skapat tillsammans med några av er kära lyssnare. Där jag läste upp brev, hälsningar och röstmeddelanden som ni skickat in. Det blev så oerhört fint och uppskattat så jag sänder det i repris i år fast med…