

Vad är det som gör att vissa tycks vara sådana överlevare? De är på toppen, faller, reser sig, skakar av sig och börjar klättra - så ser det ut i alla fall, när man betraktar det utifrån. Men när man är mitt i det så är det nog inte så jäkla härligt. Jag minns jag såg en dokumentär om gruppen…