

I veckans avsnitt av ”Så in i Själen”, svarar jag på några lyssnarfrågor, bland annat om de känslor som uppstod efter pandemin. Att livet och världen känns annorlunda. Ett före och ett efter. Känslan av att "många har dragit sig undan", kanske även man själv. Jag pratar om våga lyssna in…