
64. Andreas Jonsson – ”Jag önskade att någon sagt till mig när det var som värst att allt blir bra. Nu ser jag till att säga det till andra.”
Från Så in i Själen
Publicerad 2022-01-30

Från Så in i Själen
Publicerad 2022-01-30
I veckans avsnitt av ”Så in i Själen” så har jag bjudit in föreläsaren Andreas Johnson. Som just nu turnerar med föreställningen ”Det är så synd om mig” Andreas är en av Sveriges främsta föreläsare inom frågor som rör social hållbarhet, attitydförändringar och arbetsglädje. Andreas bakgrund är från…