
Ett år har gått sedan stjärnan Josephine Qvist var på besök i podden. Och mycket har hänt sedan dess. Efter uppbrottet med ex-pojkvännen tog hon pick, pack och vovve och begav sig sedan till Los Angeles. Och The city of angels skulle minst sagt komma att bli en ögonöppnare för Josephine. Under…
