![#113 - Samtal om Barcelona [svår] artwork](/_next/image?url=https%3A%2F%2Ftjxiqxsvxgmruqhgbwrk.supabase.co%2Fstorage%2Fv1%2Fobject%2Fpublic%2Fpodcast-images%2Fpodcasts%2F39e4309a-731b-41bf-9af5-19847f9b9389%2Fcover.png&w=1536&q=75)
Tjenare! Nu är jag äntligen tillbaka med ett samtal! Oftast är det bara jag som pratar, men ibland har jag en gäst, och det är fallet i dagens avsnitt. Vi har ett samtal om Barcelona, eftersom vi båda har erfarenhet av att bo där. Vi pratar om hur livet är där, och varför vi föredrar att bo i…