![#132 - Samtal om Stockholm och Sverige (del 1) [svår] artwork](/_next/image?url=https%3A%2F%2Ftjxiqxsvxgmruqhgbwrk.supabase.co%2Fstorage%2Fv1%2Fobject%2Fpublic%2Fpodcast-images%2Fpodcasts%2F39e4309a-731b-41bf-9af5-19847f9b9389%2Fcover.png&w=1536&q=75)
#132 - Samtal om Stockholm och Sverige (del 1) [svår]
Publicerad 2022-04-21
![#132 - Samtal om Stockholm och Sverige (del 1) [svår] artwork](/_next/image?url=https%3A%2F%2Ftjxiqxsvxgmruqhgbwrk.supabase.co%2Fstorage%2Fv1%2Fobject%2Fpublic%2Fpodcast-images%2Fpodcasts%2F39e4309a-731b-41bf-9af5-19847f9b9389%2Fcover.png&w=1536&q=75)
Publicerad 2022-04-21
Hallå hallå! Här kommer ett nytt avsnitt med ett samtal. När jag var och åkte skidor för några veckor sen så spelade jag in det här samtalet med min faster Ia. Vi pratar mycket om Stockholm, och även (även = also) om Sverige, svenskar och svensk kultur. Ett intressant samtal! Om du är patron på…