
#175 - Att känna sig som hemma eller som utlänning (del 1)
Publicerad 2023-03-15

Publicerad 2023-03-15
To feel like home or like a foreigner Hej hej! Här pratar jag med min pappas sambo Tina! Vi pratar om orden "sambo" och "särbo", om den skånska dialekten, om att bo i Italien, och att flytta till en ny del av Sverige. Mycket intressant! -------------------- Detta är bara första delen av samtalet!…