

Tjena! Har du funderat på vad som är bäst för att öva på att prata svenska - lärare, svenska vänner, andra studenter, etc? I det här avsnittet pratar jag om fördelar och nackdelar med dessa olika sammanhang, och berättar vad som passar för vilken nivå :) -------------------- För att stödja podden…