
Hej hej! Hoppas ni alla har det bra! Hur har eran sommar varit? Jag hoppas att den har varit okej trots coronatider! Här kommer en liten uppdatering från mitt liv. Om du är intresserad av att stödja det här projektet och få tillgång till PDF-dokument med transkript för alla poddavsnitt, då kan du…