
Hallå! Hoppas ni har det bra i septembervädret och att det inte är för kallt än. I det här avsnittet snackar jag om mina erfarenheter av att resa på egen hand. Jag har gjort det mycket och tycker att det är både väldigt kul och utvecklande. Och om du är patron, glöm inte att du kan ställa frågor…