
Hej! Jag bestämde mig för att göra ett helt improviserat avsnitt, så jag förberedde inte ens ett ämne. Här är resultatet, och jag pratar om varför jag är i Sverige just nu, om varför jag både hatar och älskar julen, och lite om nära relationer. Hoppas ni får det kul på halloween! Om du är…