![#67 - Norge och USA - gäst - bror (del 1) [svår] artwork](/_next/image?url=https%3A%2F%2Ftjxiqxsvxgmruqhgbwrk.supabase.co%2Fstorage%2Fv1%2Fobject%2Fpublic%2Fpodcast-images%2Fpodcasts%2F39e4309a-731b-41bf-9af5-19847f9b9389%2Fcover.png&w=1536&q=75)
Hej hej! I dagens avsnitt pratar jag med min bror om hans tid i Norge och USA för nästan tio år sedan. Det här är del 1 av samtalet. I del 2 pratar vi om Brasilien. Jag kommer att göra del 2 tillgängligt för er som är patrons på 10€-nivån. Det här avsnittet är svårare än vanligt! Om du är…