
Hej hej! Jag är inte speciellt sportintresserad, men ishockey är en sport som jag alltid har gillat. Det började 1996 när jag var sju år och Färjestad BK spelade i SM-final mot Luleå. Båda mina föräldrar hejade på (cheered for) Färjestad, men tyvärr förlorade dom det året. Men sen dess har jag…