
Det är sommartorka i måendet och upplopp mot semester. Duon mår blandat kan man säga.Men någon hjälp från borttagna speglar eller peppande lappar på kortcentralen vill man tydligen inte ha. Snart är det lite sommarlov från inspelningar av allt utom podden så känslotåger rullar vidare.Tack för…







