
Hampus är kass på att lämna landet och Mia är orolig för att han ska förirra sig bortom belt 12. Är man otrygg redan på Arlanda kan det bli läskigt att landa i t.ex Valencia. Då skulle man kunna tro att det är skönt att ha fått med sig några tips hemifrån men det är tydligen ett stort NEJ tack till…







