
Repetitioner inför Skäringer och Nessvolds liveshow pågår för fullt och Terese i kassan har premiär för sin nya tv-serie. Med detta följer som vanligt ett riktigt mysigt självtvivel. Skönt då att det finns NyMo och trav-tv att landa i. Lite Lördagsgodis och bilbingo på det så ska vi nog greja…







