
Hej somna.Jag känner att det är en sån där kväll då det faktiskt känns bra att prata. Alltså inte bara bra som i “jag gör mitt jobb”-bra, utan genuint bra. Som om det finns en mening i att sitta här och låta tankarna glida omkring. Och det gör de verkligen.Jag pratar om logopeder, fartsyndande…







