

"Är du som jag? Som när du köper sylt? Eller marmelad eller vad som helst oöppnat. Du tar det från hyllan i butiken i rumstemperatur. Sen tar du hem det så ställer du in sylten i kylskåpet det första du gör. För du vet ju att du kommer ställa in den där sen när du har öppnat burken."Sov Gott!Somna…