

I dagens avsnitt går jag ner i min källare. Där lever jag sällare, för där har jag kvar min ångmaskin. Vilken märklig leksak det egentligen är, den där ångmaskinen. Jag minns att jag själv lekte med en när jag var liten och jag minns att brände mig. Varför är det så? Att det ofta är de traumatiska…