

Hej Somna. I natt börjar vi med en felsägning (”vidrigt vargväsen”), ett fniss och en omtagning—för ibland är det bara så. Jag filmar mig själv och blir självmedveten, tar dig med ut på Kungsgatan där Subbagubben tappar det, där jag tappar det, och där vi säger ”va?” till varandra som två antenner…