

Jag är hemma i lägenheten och spelar in, för det är igenplogat framför garageutfarten och jag kommer inte ut med bilen till Äventyrsvargen. Det känns lite som att vara insnöad fast jag bor i stan, och jag gillar det mer än jag vill erkänna. Jag går runt och småpysslar, laivar att världen där ute är…